Life's what you make it.

Just precis i denna stund mår jag rätt bra, trots allt plugg och trots att jag är svinfattig. Är glad för att Erik kommer hem i morgon, och känner att jag inte kunde bry mig mindre om allt annat nu! Ska plugga vidare i två timmar till, sen ska jag åka heeeeem. Och sen ska jag plugga igen! Fun. 
Men, har troligtvis fått praktikplats, och det glädjer mig också, som faaan! Känns bra iom att jag inte fick någon förra året! Bra jobbat Matilda, tack så mycket. Det är i Linköping dessutom, vilket känns skönt. Är ingen storstadstjej har jag kommit fram till, så är glad över att slippa Stockholm! hehe. Och, kommer kunna träffa min älskling en hel del då, eftersom han också kommer ha praktik då! Åh, så skönt!

Ni får en bild på mig från i fredags. Var så goda.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0