Väntan & Längtan.

Tjeeeeena!

Är hemma hos Eriks föräldrar idag. Alltid lika mysigt! :) Trivs så bra här! Och min favoritvovve bor ju här också! hehe. Dock är det ju som mysigast när min man är här också, men men. 
På lördag beger jag mig uppåt i landet för att träffa honom! Kommer bli en låååång tågresa på sisodär sju timmar med väntetid inräknat.. Åh gud. Tur att man kan ha med sig datorn och massa film på tåget! Men, det kommer helt klart att vara värt det när jag får träffa my love! Kommer stanna där tills söndagen därpå, så vi kommer ha en hel vecka ihop! ♥

Så, nu är det bara två dagar kvar ungefär! Så himla underbart!
(skulle kunna döpa om den här bloggen till bloggenomerik ungefär, haha. känner att det är det enda jag skriver om;))

Puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0