@Alfta.

Hallå!

Höstlov och snön vräker ner här. Pojkarna är i skolan och jag försöker komma någon vart med samhällen och reklamfilmen.. Det går sådär.
Kom hit i lördags vid tretiden. Lämnade vimmerby 07.30, så det tog ju sju och en halv timma.. Lite segt, men det gick. Det värsta var alla väskor som var så sjukt tunga! Tränade armarna i fredags med, så hade träningsvärk som bara den också, så kunde knappt bära allt. haha. Fick hjälp att bära av några randoms ett par gånger.. haha. Men annars så! Kollade på Grey's Anatomy mellan Linköping - Gävle, så den resan gick fort! Nu fasar jag bara över hemresan.. När jag åkte hit hade jag ju något att längta till. Det kommer jag ju inte ha när jag ska hem precis..


Hur som helst. Det känns jättebra att vara här i alla fall, och jag njuter av varenda sekund ihop med Erik ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0