We are the people, we rule the world.

Heeeejjjj.

Kom på att jag inte skrivit något på länge, så tänkte, kan ju uppdatera er om läget lite grann!
Mår jäkligt bra idag. Känner mig effektiv och det är götttt. Så har städat, tvättat och ränsat masssor här hemma! 

I fredags beställde vi våra studentmössor! Var nyss innne och ändrade lite på den, så nu är jag nöjd! Fasen så gött det känns! Känns som att det här året kommer ruuuuuusa förbi, och jag måste verkligen komma ihåg att njuta så mycket jag bara kan. Får panik av att bara tänka på vad som kommer hända sen!
Igår drog jag och Majabaja iväg till Linkan och shoppade lite! Så skönt att bara komma iväg, och så jädra skönt att få träffa dig Majjjsan! Hittade mig ett par svarta jeans till slut! Som jag längtat efter ett par. Min bästa och skönaste är urtvättade samt har ett stort hål mellan benen. Not so good. Men nuså! Sen köpte jag mig en tröja och ett par festskor, som jag också längtat ihjäl mig efter! Känns götttt! Är dock fattig som bara den nu.. 
Igår kväll åkte vi även till stan för lite hemmaparty i vanlig ordning. Måste säga att det var skönt att komma ut och umgås med folk.

 


Kommentarer
Anonym

Va jädra skönt att få träffa dig också Rulle!! inte garvat så mycket på länge. haha. <3

2012-10-23 @ 11:33:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0