rik



God kväll. ;>

Nu sitter jag här och ska nog installera GTA eller Sims 2. Fast simset känns lite onödigt, eftersom att jag ska få sims 3 inom kort. (y) så det blir nog GTA iaf. :)

Sen så tänkte jag meddela att jag inte ska åka till Turkiet längre, vilket är väldigt tråkigt. Fast å andra sidan har jag ca 9000kr jag kan gör vad jag vill med. ojojoj. (råna mig inte..) Så Amanda & jag ska försöka fixa med boend i Stockholm under höstlovet, så att vi kan vara där ett tag. Inte så dumt det heller.

I morgon ska jag nog bara ta de lugnt. Det innebär att lyssna på kent & john me, sitta här, sitta vid tv:n, läsa i "du & jag i trafiken" & så packa. Sen runt halv åtta åker jag tillbaka hem till mig, i Gamleby. & då får jag träffa dom där Tottarna Maja & Kicki. Mys.

Nej, nu ska jag dricka te och spela spel.
Puss på er.

/M


Kommentarer
Beatrice

varför blev ditt ingen resa till turkiet då? jag vill också vara rik ;) haha.

2009-08-30 @ 11:02:30
URL: http://beatricesandrasofie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0