091218


torsdags;

Gick upp halv nio & såklart blev det att stressa strax innan jag skulle gå. Tog bussen vid tio in till stan med Morgan. Där gick vi & kollade i lite affärer & jag köpte julklapp till Amanda. Sen drog vi upp till AL & pratade lite med Maria & Martin & sedan gick vi ner & såg julspexet. haha, så jävla kul.
Efter spexet gick vi såklart "backstage" (haha), möttes av en glad Björn först, och sen Hanna & Anna. Snacka om att jag saknar dom! Hanna blev jätteglad i alla fall. hihi.
Sen fick vi skynda oss till resecentrum & på vägen dit träffade vi Ning, Bea & Sofie ♥, så jag blev överlycklig. Saknar er gånger 100 ungefär!
Bussen var försenad så fick stressa när vi kom till Gamleby, hade ungeför 20 minuter på mig att göra mig i ordning till julfesten. Mer behöver jag nog inte skriva, för julfesten var inte så kul ändå. (var på dåligt humör..)



Åkte skridskor direkt på morgonen. Lyckades ramla typ tre gånger & har nu ont i armbågen. haha. Men det var ganska kul ändå, om man bortser från att jag höll på att frysa ihjäl & hade ont i fötterna.

När jag kom hem till min stora & sköna säng kunde jag inte motstå att lägga mig i den. Sen kom världens tjockaste & mysigaste katt & la sig brevid mig, så jag somnade. Sov nog i två timmar eller nåt. Skönt? ohja! Nåt mer som är sjukt skönt är att det är jullov nu. U-N-D-E-R-B-A-R-T
Nu ska jag se på bonde söker fru, så vi hörs kanske senare i kväll eller i morgon någon gång.

Tacke care!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0