2009


Tänkte göra en liten sammanfattning om 2009. Vart har det tagit vägen egentligen? Allt har gått så fort!

I alla fall.. Året började väl som alla andra år antar jag. Var mycket innebandykväll i början av året, vilket var otroligt kul! Följde med Lisa hem varje onsdag & på kvällen blev det innebandy i Gullringen. Saknar det.

Den enda bilden jag har från innebandyn tror jag. Lite dålig & sådär men den får duga ;) haha

Sen har vi Stockholmresan med klassen 1/6, underbart kul!
Blev först en sväng på stan & sedan grönan. Spökhuset var nog det bästa ;)

haha. Sam & Poffie, helt sjuka men så sköna människor.


Ning & Cornelia. haha. Ganska sjuka & sköna dom med ;)


Tummen upp (y)



Sen var det skolavslutning, något av det värsta jag varit med om.

Saknar er.

Sommarlov & det första jag kommer & tänka på är ju Hultsfred 09. Så fint.
Massa fina spelningar & massa fina människor. Träffade Maja & Kicki för först gången & Maja & jag blev snabbt kisspolers. haha.

Lasse i teaterladan. Så fint.


Jag, Amanda & Maja är pepp på the sunds!


Den där snygga Maja Ivarsson.

Sommaren fortsatte & det blev lite Ölands djurpark med Morgan & småbarnen & lite Kolmården med Amanda. Trevliga dagar. Sen blev det att börja i gymnasiet i Gamleby & flytta. Haft mycket hemlängtan men det har också varit så sjukt bra! Träffat två underbara människor, Maja & Kicki! & utan dom hade det aldrig funkat. Och många fler har man ju också träffat. Så det kommer bli två & ett halvt otroliga år där!



Det var väl ungefär allt jag kunde få ihop.. Har alltså inte hänt mycket under 2009 men det har ändå bara försvunnit.
Inget kent heller, vilket gör det hela till ett lite sämre år.. helt sjukt hur mycket man saknar dom där fyra gubbarna.



Jag avslutar väl det hela med en bild på Igel & mig. Sen så ska jag skriva nåt fint bara för att du är så bra & för att du är helt störd i ditt lilla huvud & för att du är den du är.
Jag ska stjäla en skatt
Den som döljer sig vid regnbågens slut
Den är min, den är du

i love you ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0