born to run


Jag blir så sur på den där jävla traktorn som jag måste plugga på, jag fattar ju ingenting? Så jag har typ gett upp. Det får gå som det går helt enkelt, och är ganska säker på att det kommer kul skitdåligt.

Ikväll åker jag i alla fall tillbaka till Gamleby. Ska hinna med att packa, se oth, se Tila, äta och baka. På typ tre timmar.. ehe.
Åker i alla fall hem igen på onsdag, sover hemma en natt och på torsdag ska jag, Morgan & Amanda(?) in till Vimmerby. Kommer bli awesome! hihi =) & på kvällen ska Morgan & jag ta bussen tillbaka till Gamleby för då är det julfest. Trevligt!

Nu måste jag nog sätta fart om jag ska hinna med allt innan jag åker. höhö.

Take care!


haha =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0