dagens..


(bara för att jag har ganska tråkigt..)

bästa: att mitt hår blev bra såklart! haha

sämsta: att jag inte hängde med Morgan till Linköping idag.. Calle Kristiansson var ju där, hallå!?


läskigaste: när Amanda & jag skulle in på 48an & ta en varm choklad så vände vi i dörren för att det var fullt, och där stannade vi för att diskutera vart vi skulle gå i stället. När vi står där & inte säger nånting typ så stannar någon brevid & fråga vad jag sa, & jag fattade inte att han pratade med mig, men sen blev Amanda helt tyst & jag kolla på honom & sa "va?" han: "VAD SA DU?! SA DU NÅT ELLER?!" haha, blev lite rädd där ett tag, såg ju ut som om han skulle smälla till mig eller nåt. Wierd.

roligaste:
när Amanda berättade att hon kunde dricka snaps på systemet & hon trodde att en annan gubbe var pappa & allt blev lite småpinsamt. hahaha! roligare än vad det låter ;)

tråkigaste: att jag hämtade ut mina linser & klippte mig idag & bara har 600 kr kvar :( inte bra alls. HEJDÅ STOCKHOLM! ( & därmed en eller två kentkonserter.. NÅGON SOM VILL HA BILJETTER FÖRRESTEN? bäst att försöka få dom sålda..)

Jaha.. mer kommer jag ju inte på.. Nu blir det grey's :)
take care!


Kommentarer
beatrice

Ja, jag tror nog jag satsar på det :) Det kanske aldrig kommer en chans som denna ;) den är prissänkt från 500 till 300, så det känns som jag borde passa på :) Jag tycker vi kör på det!

2009-12-30 @ 18:02:19
URL: http://beatricesandrasofie.blogg.se/
nela

ofta du inte åkte tilda? JAG VAR JU DÄR JU! & calle också! :D jag fick kramaaa honom *RETA & RÄCKA UT TUNGAN*

2009-12-30 @ 20:14:04
URL: http://sunshiinedust.blogg.se/
nela

HAHAHAHA! förlåt (a)

jo, jag tar det jättepersonligt :(

2009-12-31 @ 10:47:00
URL: http://sunshiinedust.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0