forever young


Hallåja!
Gick upp vid halv elva/elva idag. Lyckas aldrig somna om kvällarna, eller jag vägrar att somna för att det är så tråkigt, haha.
Idag blir det att åka pulka med Adam & Agnes i Torebobacken (kommer alltså få motion idag. Kan vara den längsta pulkabacken jag varit med om. haha) Blir nog kul. Ville att Morgan skulle följa med, men hans dumma kusiner ska komma. Så nu är jag sur.

Sen får vi väl se vad man hittar på ikväll. Amanda kanske kommer? Eller så kanske hon kommer i morgon? Vore trevligt. =)

take care!


Kommentarer
beatrice

haha, ja det tror jag med ;) jag åkte också pulka idag! men det så jobbigt att gå upp för backen så vi åkte bara fem gånger, haha. synd att de inte har lifter ju ;)

2009-12-25 @ 13:51:23
URL: http://beatricesandrasofie.blogg.se/
amanda

1. ja, morgans kusiner inte dom snällaste vi vet, eller dom är väl inte dumma, men förjävla jobbiga..



2. jag kommer inte ikväll, kanske du märkt, DU HADE IAF VEEERKLIGEN MÄRKT DET OM DU HADE SVARAT I DIN TELEFON.



3. jag komme rimorn, höhö. ring så fort du har en spena till mig.........kram



hahhah



detta kan va den roligaste kommentaren du har fått :>

2009-12-25 @ 16:12:20
URL: http://femavtryck.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0