hold


Nu är jag sur för att jag precis lyckades trycka bort ett inlägg som jag lagt ner massa tid på. INTE OK!

Jaja, har i alla fall varit i Vimmerby idag & fick med mig två mysiga halsdukar hem. Kanske lägger ut bild på dom sen. Nu sitter jag här & Amanda sitter brevid & skriker & stönar medans hon spelar ps2. Lite läskigt faktiskt.. Och så fäller hon några roliga kommentarer ibland.
sjunger: " mål mål mål., jag säger att det är mål mål mål!!
blir tyst..
"NEJ FAN DET VAR JU OFFSIDE"
haha, ja. Så kan det ju vara när man inte blev som man skulle ;)

Nej nu är det väl dags att ta tag i sitt liv kanske. Vi skulle visst fota lite så kanske bäst att börja med det nu..
take care!


sötit. ♥


Kommentarer
amanda

hahah jag är för rolig!

min vän

2009-12-26 @ 19:34:59
URL: http://femavtryck.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0