it's not the fall that hurts


Låg i min säng & kollade på Grey's Anatomy & började sedan helt plötsligt göra situps. Jag måste ju vara sjuk? Fick värsta träningsrycket & tog vara på det också! det händer väldigt sällan. Så ja, är ganska stolt ( & trött) just nu, vilket känns väääligt bra. haha. Mitt nya sätt att få ut aggressioner på är i alla fall att springa på springgrejen! fast inte aggressioner precis men ändå. Det var skönt i alla fall. Skulle vilja ha en sån där boxningssäck med, skulle kunna stå & slå i evigheter tror jag. ;)

I morgon är det nyår med. Kommer bli en trevlig hemmakväll med Amanda & Morgan! Är inte alls pepp på att festa så ja, ganska passande :) Tacos & allt blir det. Lite senare kommer det säkert bli singstar & våghals. haha, ganska kul sist vi körde det i alla fall. Samma kväll som vi stod på den där stolen & tog kort. Uppifrån. Nödvändigt att stå på en stol? svar nej. Ungefär lika kul som när Hanna klagade om att det var så jäcla svårt att spela forboll i träskor. Grejen var att när man kollade på bilderna dagen efter hade hon inte alls träskor på sig? HAHA. jaja, nu ska jag inte sitta & skirva massa som ungefär enbart Amanda fattar & tycker är kul.
Nu ska jag nog titta på The Hills faktiskt. & sen efter ett någon gång ska jag sova. ( Blev visst så för planterade nyss tvåtimmars grejer på framville.. hehe)
Men jag säger väl godnatt nu ändå!
så... Godnatt!
pusshaaj!


PS. jag saknar Maja & Kicken mina små knugor!





Blir lite tråkigt utan bilder tycker jag så får bli två oldies. haha, mamma är då för söt ;)
Ni är bäst. ♥


Kommentarer
majsbajsss

saknar dig med knughjärna!!! :)

2010-01-01 @ 20:22:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0