like a lady


talking smooth and play by rules, like a lady
hang on loose and always stay cool, like a lady

Nu har jag nog pluggat klart för idag. Ska bara läsa lite i häftet innan jag somnar.
Sitter i min säng just nu, dricker te & lyssnar på the sounds. Ganska trevligt.
Ska snart se på ett Tila avsnitt och så ska jag försöka somna lite tidigare ikväll :]

Får se om det blir att jobba i kiosken under lovet. Fick ett sms utav Peter förut & han ville att jag skulle jobba den 19de, men just då känner jag inte för det. Vet inte om jag ska på gymnasiefesten än heller, och ska jag det känner jag inte för att jobba samma dag. (särskilt inte om det blir fest på torsdag, då vill jag nog vila ut lite. höhö)
Pengar behövs ju så kan ju inte tacka nej även om det skulle vara skönt. Blir alltid så nervös när jag ska jobba där. Måste ju kunna atg-maskinen (som jag glömt bort hur den funkar..), och kunna alla priser i huvet, och så sköta posten och alla krångligheter som det innebär.. Men man kan ju alltid äta hur mycket godis man vill ;) haha




Gammal sötisbild :) (tror det gick lite för långt det dät med målandet..)
du er bääst.


Kommentarer
Cornelia

Hahah. tror du? x) snygga tjejor! förutom mustascherna då förstås xD

2009-12-13 @ 15:32:02
URL: http://sunshiinedust.blogg.se/
Cissi

Du är dum om du tackar nej. Gymnasiefesten hinner du med ändå

2009-12-13 @ 23:22:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0