questions


drar till med lite frågor som jag hittade på bdb med.. hehe.

Lovar du att vara ärlig? yes
Du heter: Matilda
Smeknamn: HULKEN ;)
Låt som när du är ledsen sörjer till? Hallelujah - jeff buckley/imogen heap
Beroende av: datorn!
Vem behöver du mest just nu: bra vänner antar jag..
Vad tror folk om dig? haha, ingen aning. Att jag är stark kanske? :D:D . nej men allvarligt tror nog de flesta att jag är lite små störd.. haha
Stämmer det? kanske (a)
Vad får du oftast komplimanger för? hm.. vet inte riktigt :o
Vad säger du för att imponera på någon? hej, jag är stark :] , haha, nejvars. ingen aning
Hur imponerar man på dig? splear tuff , höhöhöhöhöhö
Brukar du skratta för dig själv? HAHA, typ alltid :(
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? det kan jag nog faktiskt inte skriva.. haha.
Vilken är din favoritmålning: Kent målningarna Amanda gjort ju :)
Var bor du? Vimmerby typ. & i Gamleby!
Trivs du där: jajebula!
Äger du några converse: nix
Sprit, cider, vin eller öl: cider.
Brukar du bli för full: nejdå :)
Vad har du för mobil operatör: halebop
Är du allergisk i mot något:: inte vad jag vet
Har du haft sex idag: nej
Nästa mål i ditt liv: ta tag i mitt liv & göra nåt kul, & så bli mer nyttig (y)
Hur svarar du i mobilen: aa hallå?
Vem ringde du senast?: Systra mi
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: hm.. han frågade om jag ville höra när Calle sjöng & sa att han ville äta enschiladas i morgon. haha
Antal timmar sömn inatt: 6-7 kanske?
Sov du ensam: hos amanda ju :)
Tycker du om din pappa: ja, för det mesta ;)
Brukar du komma i tid: oftast ja
När mår du bra: När jag har pengar ;) hahahah
När blev du fotad senast: - när jag kom hem tog jag kort på håret mitt.
Hur känner du dig nu: glad, varm, grey's anatomyig.
Vanligaste färg på dina kläder: svart!
Vad tycker du om fötter: ganska äckligt va?

Är du smart: - JA! hahah, nej men seriously... nej inte så värst?
Är du aktiv i skolan: tycker jag allt ;)
Vad saknar du: kent!
Hade du en bra kväll igår: asbra faktsikt!
Favorit dryck på morgonen: dricker oftsast inget.. men vatten eller oboy :)
Rakar du benen: jepp
När brukar du oftast gå och lägga dig: de senaste dagarana har det blivit runt två tre..
Är du blyg: Ja, ganska ;P
Sysslar du med någon idrott:- nej.. men vill nog börja med innebandy igen!
Vill du hellre ha mail än brev: Det är väl kul med brev men ja, mail är nog bättre kanske..
Tror du på kärlek vid första ögonkastet - nej
Har du spytt offentligt- nix ;)
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: sova länge & inte gå upp tidigt för att sminka mig såklart! vore gött.
Är du nöjd med ditt liv: är jag väl :P
Är du bortskämd- Lite? ;D
Vad gör du i morgon - åh. I morgon ska jag städa lite & peppa inför kvällen som ska tillbringas med Amanda & Morgan. Kommer nog bli super!
Vad är det värsta du vet? -  hm.. männsikor som ljuger.. & ja.. skulle nog kunna räkna upp en hel del om jag fick tänka, men just nu orkar jag inte det. haha. fast en sak till skulle jag ju kunna ta upp.. det är när amanda har min sjal & dreglar sådär :(
Hur mycket pengar brukar du slösa på en veckan? - olika.. oftast inte så mycket för jag försöker alltid spara till nåt, men ändå försvinner alla jävla pngar! hur går det till?
Vad behöver du just nu? - pissa..
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Tyra Banks :)
Vad längtar du till? - sommaren! & hultsfred 09, & kentkonserter & skolan lite faktisk.. höhö


Har du bra vänner och äkta vänskap? - ja :)
Vad använder du för shampoo? olika :p nåt barnängen oftast
Vad är det finaste du fått? - datan kanske. eller mitt halsband om jag ska vara ärlig..
En speciell dag du minns: 7fed & 20mars - 08 !
Tycker du om någon just nu: hihi, jadå :D finns ju många faktisk !
Om fem månader - då är det.. då är det ju sommar typ :O :D
Du samlar på - ingenting!
Gröna eller röda äppeln: röda!
Vem ringer du när du är arg/ledsen - håller väl det oftast för mig själv, annars är det Amanda :)
Gillar du golf: nae..
Vilken tid gick du upp idag: 8 minuter i 9....
Har du sovit i din egna säng inatt : nej, madrass hos A-manda
Har du strumpor på dig nu - Ja, två par till och med ;o
Vad ska du göra ikväll:Grey's all night long :D

Är det okej att gråta: ohja
När grät du senast - hm.. förrgår kanske?
Laddar du ner musik och film från Internet:- nej.. men förr i tiden gjorde jag det ;)
Vad skulle du göra om du vann en miljon- åka utomlands dirr!
Bär du glasögon eller linser - Linser!!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder - nej, men snyggt är det ju ;)
När går du upp ur sängen en helgmorgon: ca 10/11 & ibland tolv..
Har du piercing: öronen?
Vill du gifta dig: tror det haha
Vill du ha barn: ja

solar du ofta: nej
Är du bra på att laga mat:- haha, nej. men köttfärsåsen jag gör är ju ganska god.. haha
Gillar du att dansa: mja
Är du flygrädd: vet inte :o
Hur vig är du: eh. typ som en bäver.. eller nåt? inte så vig alltså.
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten eller läsk ju
Vilken är din favoritglass: Ben&jerry bohemian raspberry (y)
Tror du på ett liv efter döden: nja, fast nåt måste väl hända?
Tycker du om sushi: ingen aning. kasnke?
Vad äter du helst när du ser på film: godis (h)
Bor dina föräldrar tillsammans: yes
Har du tandläkarskräck: nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: mest kväll tror jag
Vilken ögonfärg har du: gröngrå kanske?
Har du någon gång gråtit dej till sömns: aao
Biter du på naglarna: nej
Hur ofta tränar/motionerar du: när jag känner för det. haha, dvs inte ofta..
Senaste låt du hörde: hide and seek - imogen heap
Vad gör du på helgerna: Tar det lugnt & umgås med Amanda (y)
Har du tråkigt just nu eller varför gjorde du testet ? haha, har nog lite tråkigt.. & har något att göra medans jag är inna på msn en stund innan jag ska se greys. hihi.

jahopp. det var ju kul.. haha. Grey's vare ja.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0