suspicious minds


Morsing Korsning!

Ställde klockan på halv tio idag, tänkte att nån dag kan jag ju gå upp lite tidigare. Det slutade ju såklart med att jag stängde av larmet & sov till kvart i elva.. haha.
Agnes ringde nyss med. Först var det helt tyst i luren, så fick säga hallå några gånger innan hon skrek "HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJ!!?" med den ljusaste rösten hon hade.. haha.
"Vi undraj om du vill åka pulka?"
"Jaa, det vill jag"
"Amanda vill med det!?"
"Amanda är inte här.."
blir tyst..
"Hejdå!"
haha, lite kul var det iaf.. Ska försöka få med mig Morgan med tänkte jag. Kommer troligtvis inte att lyckas.
Åker nog med Camilla in till Vimmerby sen & sover hos syster inatt, eftersom jag ska klippa mig kvart i elva. Lite nervöst faktiskt..


En lite äldre bild på Adam & Agnes. Sötungar =)


Kommentarer
amanda

haha, ah varför ska dom alltid vara där när inte jag är där föe?

2009-12-29 @ 13:44:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0