tell me sweet little lies


Hemma nu. Underbart skönt.

Har varit en väldigt slapp dag, vilket var väldigt passande eftersom jag var så trött idag.. hehe.
På kemin & matten gjorde vi knäck. Maja & Kicken lyckades få sina extremt hårda, men det tyckte Roj va kul ;) haha. & Olivias & mina blev ju lite för lösa istället.. haha. Men gott var det!

Förövrigt så har jag nog frusit ihjäl idag. Fy fan vad kallt. Burr!

Orkar inte skriva mer nu, så laddar upp några bilder istället, & sen mina vänner så ska jag sova.


Knäckbake!

Olivia är i farten! :)

& så vårat pepparkakshus! (lite halvätet dock..) Dålig kvalla att vi inte vann..

nu orkar jag inte ladda upp fler bilder faktiskt.. & vet att det är dåliga mobilbilder.. men bättre än inget (y)
puss & godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0