091126


Pluggandet har jag visst lyckats skjuta upp tills i morgon. När ska jag sluta göra så? om jag hade gjort det idag så hade det ju redan varit gjort liksom. Fattar verkligen inte hur jag har kunnat sitta vid datan heeeeeeeela dagen! Jag har ju liksom inte gjort nåt här mer än att kolla bloggen, facebook & bdb om & om & om igen! Vilket liv!

I morgon ska jag i alla fall följa med mor till Gamleby & hämta morgan, jakob och julia. Mamma vill inte åka ensam så.. Men det kan ju bli en trevlig bilresa med lite trevlig musik :) Efter det ska jag till optikern igen. Hade visst beställt fel synundersökning sist. Så typiskt mig! haha. Längtar ihjäl tills jag får mina linser, men att få betala dom kommer ju inte bli lika kul. Usch. Måste sluta slösa snart, annars kommer jag aldrig att ha råd att gå på kent i stockholm! (& det vill jag absolut inte missa!)

Nej, bäst att stänga av datan och lyfta arslet från sängen och hitta på nåt annat en stund. Ska nog gå ner & äta choklad :) hihi. Mamma har köpt den där nya marabou vinter och jag var ju bara tvungen att smaka. Var helt övertygad om att den skulle vara sjuuuukt äcklig, men nu vill jag bara ha mer! Den smakar verkligen jul! :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0