hold me, just hold me


I'm home ♥

Underbart skönt att vara hemma! Har bara 50 minuters matte i morgon och bara två lektioner på fredag så det är väl klart att man passar på att åka hem när man har skjuts hem? så nu ska jag vara hemma tills på söndag! :)
Igår drog vi iväg på fest, fast det var inte planerat.. Men när vi kom dit var det bara trångt och allmänt tråkigt, så Maja & Kicki gick hem nästan direkt, men jag stannade kvar. Blev en nykter och ganska seg kväll & var hemma igen runt halv två. Då blev det betydligt bättre ! hihihi (=

Men idag var jag ju inte så himla pigg, känns inte som om jag sovit mer än en timma faktiskt. Så på kemin hängde jag inte med någonting, & sen var det matteprov.. Gick faktiskt ganska bra (tror jag). Sen var det bara att börja packa och städa innan jag skulle ta bussen in till Västervik, men det gick inte så bra för Charlie kom & vi somnade visst. haha.

Nu är jag i alla fall som sagt hemma, underbart skönt. Ska ligga här och ta det lugnt i en timma till sen blir det bonde söker fru, & Grey's Anatomy. & så en tarragona på det. ♥

känner mig otroligt lycklig idag & allt känns faktiskt helt rätt. är det bara för stunden tro?

take care! :)

"du är underbar"

-våra hjärtan slog lika hårda slag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0