jag faller med flit


åh, lasse. Ligger oh lyssnar på "inte för kärleks skull". den är så fin. ♥

Idag har jag verkligen inte gjort nåt vettigt.. eller jo, fixat linser! Annars så vaknade jag kvart i elva av att amanda ringde. Himla tur eftersom mamma & jag skulle åka till gamleby halv tolv, & jag hade lovat att väcka mamma halv elva. hehe, trodde väl inte att jag skulle sova så länge?

haha, nu är amanda sur med för att jag inte kan bestämma mig om vilken låt jag ska lyssna på..

När vi var hemkommna från gamleby åkte vi iväg till vimmerby nästan direkt. Fixade med linserna, så nu ser jag bra! äntligen. Det värsta är att det kostade ungefär 900 idag och om en månad måste jag köpa nya linser för typ 700. Kul att jag inte kommer ha några pengar kvar sen? hur ska jag ha råd att köpa julklappar OCH åka på kent ? :(

jaja, nu ska jag titta lite på tila tequila (y) hihi!
Juste! Körde bil idag ! haha, för först gången. Inte så långt dock men ändå.. Sen så sprang våran katt framför heeeela tiden så vågade ju inte precis gasa på.. taskigt gjort av honom..

take care! (=



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0