painted by numbers


Att jag alltid ska fastna här när jag har annat att göra..


Sitter i alla fall i min säng & äter godis. Har precis packat ner det mesta, för ikvälkl blir det ju att åka tillbaka till Gamleby. Det jag verkligen inte ser fram emot med det är i morgon på morgonen, då ska man sätta sig i en iskall traktor & köra runt med en vagn. Det är inte så kul som det låter faktiskt.. Men när man har gjort det är det värsta över ;) haha. Men jag hade ju gärna varit hemma en vecka till..
Får i alla falkl träffa knugorna igen! hihi.

Nej nu är det bäst att packa lite till & plugga lite kanske.


hoppas dom inte blir alltför arga när dom ser att jag lagt upp den här bilden ;) , jag tycker i alla fall att den är sötis :) hihi.


Kommentarer
majs

mahulken!!! ;@ jag ser ju ut som ett jävla anus ):

2009-11-03 @ 16:16:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0