så håll om mig inatt


Igår blev det tacos och filmmys hemma hos Amanda. Himla trevligt. Men idag åkte jag hem tidigt. Ska ju iväg sen ikväll så tänkte ta det lugnt idag, och packa och lite annat. Sen hade Amanda feber också.. inte ok!
När jag kom hem åt jag och mamma i alla fall fryspizza och hade det trevligt. & nu sitter jag här, lyssnar på kent, och ska snart måla mina naglar hade jag tänkt. Sen får det bli att göra klart biologin, räkna lite matte och packa.

När jag kommer hem till Gamleby ska jag passa på att vädra rummet lite. Har inte kunnat göra det på ett tag för har hållit på att frysa ihjäl. Men inatt vet jag någon som kan värma mig. hihi =) (bäst att ta med en extra kudde idag, sist tog tog han båda två.. haha)

take care!
/M


förövrigt så vill jag faktiskt ha sommar nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0