suuuuuuperfart!


Dagen började jävligt dåligt. Inget varmvatten & jag var verkligen TVUNGEN att duscha. Jag blev så arg när jag kom in i duschen att jag nästan började gråta! haha. Men jag menar, helt nyvaken, fryser som fan & längtat efter en varm dusch sen igår, & så är vattnet verkligen iskallt! inte så konsitgt att man vill gråta då.. haha.  Jag frös verkligen när jag kom ur den duschen vill jag lova!

Nu har vi bara två lektioner kvar, sen slutar vi. & jag trodde det var måndag ett tag & så är det tisdga, då blir man lite gladare direkt! hihi. Efter idag är det bara korta dagar kvar, underbart skönt! Har två lektioner i morgon , slutar halv tolv. På torsdag börjar jag vid ett & på fredag går jag till halv tolv igen. Inte alls långt kvar till fredag! Då blir det Västervik med Amanda & kanske Morgan, sen efter det ska jag hem & då hoppas jag verkligen att röd kommit hem. Längtar ihjäl.

Nu börjar vi, så måste gå.

Take care!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0