svarta linjer


Bara ett kort inlägg innan jag går & lägger mig. (jag har inget bättre för mig..)

Jag är sjuk. Ont i halsen, rinnande näsa, & hostar i princip hela tiden.. hatar bigtime! Jobbigast är det när man ska försöka somna, för precis innan jag ska somna så får jag världens hostattack :( Ska leta upp några tabletter mamma snackade om & knarka i mig så att jag kan sova gott inatt. höhöhö.

I helgen blir det att ta det lugnt, lyssna på kent (såklart ;>) & så plugg.. Har dataprov, arbetsmiljö säkerhetsprov & svenska inlämning.. Inte bra att jag måste göra det mesta vid datan & förmodligen inte komma långt alls eftersom jag kommer att göra massa annat istället för att plugga..

jaja, nu orkar jag faktiskt inte sitta här mer. Är så sjukt trött.
Godnatt!

/M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0