the hjärta & smärta


åh vad jag älskar kent ibland. ni är ju så.. precis.



fan, den här helgen har gått för fort. igen. jag kom ju hem nyss? och i morgon åker jag tillbaka till Gamleby igen.
är lika opepp som vanligt, men det blir väl bra när jag väl är där..

hittade nyss ett sånt fär test på bdb, & jag har jävligt tråkigt så jag gör det här.

1. Tre ord varför du sist spydde? - jag mådde illa?
2. Vad gjorde du 08:00 imorse? - sooov!
3. Vad gjorde du för 30 min sen? - Kollade på tv.

4. Vad hände dig 1995? - minns inte?

5. Vem fick dig att skratta senast? - ingen aning..

6. Vilken färg är din borste? - lila :>

7. Vad köpte du sist? - kex!
8. Vilken färg har du på din tröja? - orange

9. Var förvarar du dina pengar? - plånboken, banken, sparkossan! (y)
10. Hur var vädret igår? - ganska dåligt har jag för mig..
11. Vad ser du framemot? - att få se bilderna sen i torsdags! ;D

12. Snarkar du? - nääe.
13. Vad är 15? -
ett nummer va?
14. Vilken skostorlek har du? - 38-39
15. Vill du klippa dig? - Ja!

16. Är du över 45? - haha. noo!

17. Pratar du mycket? - det beror på ;)
18. Kollar du på O.C? - förut gjorde jag ju det

19. Har ditt namn ett "x" i det? - nej
20. Känner du ngn som heter Steve? - nix
21. Hittar du på egna ord? - haha. händer väl, fast maja & kicki gör't hela tiden! ;)

22. Är du en typiskt svartsjuk person? - hm. ja, jag tror faktiskt det.. fast nja.. det beror på.
23. Vad har du för mobil? - sony ericsson W508

24. Vem ringde dig senast? - ingen aning..

25. Biter du på naglarna? - nejnej
26. Har du lockigt hår? - nae

27. Vilken konsert ska du på härnäst? - kent ju

28. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? - hm. skulle kunna vara jag.
29. Hur många gånger har du svurit idag?
- vet inte?
30. Vilket ord säger du ofta? -
typ, totte
31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? ja, på sätt & vis ska jag ju det..
32. Vem sa du ''jag älskar dig'' till sist? - mor
33. Vad borde du göra nu? - egentligen borde jag göra läxor..
34. Har du något smeknamn/vad kallar folk dig? - har faktiskt inget.. fast i torsdags blev jag kallad ulla  ;O

35. Sover du mycket? - det är överskattat ;) haha. jag sover väl när jag behöver?
36. Vilken är den bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor? - my best friends girl. sevärd!

37. När var du sist ute? - tolv nån gång kanske..

38. Har du gråtit idag? - ja..
39. Är du en glad person? - är jag väl

40. Har du roligt nu? - nae

41. Vad äter du helst? - tacos, chips eller godis !

42. Vem var du med sist? - mamma?

43. Pratar du i sömnen?  - nej det tror jag inte ;)
44. Vem kramade du sist? - ingen aning
45. Nämn den bästa personen: min katt :]
46. Tycker du om någon just nu? - nae

47. Vill du flytta? - Nej.

48. Hur ofta borstar du tänderna? - två gånger om dan?
49. Är du egoist? - nae..
50. Gillar du att bada? -
oh ja :)

51. Skrattar du åt allt? - nja, men åt mycket ;)
52. Vem får dig alltid att skratta? - vänner
53. Gråter du när du tittar på filmer?
- ja, det händer väldigt ofta faktiskt

 

nej nu måste jag hitta på något.
take care.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0