tomorrow & pics & you like it'


Sitter nu & gör matten, har nämligen matteprov på onsdag & hade tänkt mig att det skulle gå bra, & så sitter jag & planerar lite inför morgondagen. I alla fall morgonen i morgon. Då ska jag gå upp runt nio, ta en promenad, eller göra situps + springa på springgrejen. Efter det ska jag lägga mig i ett varmt bad med ansiktsmask på, och hårinpackning i håret. Efter det så ska jag nog försöka klippa mig själv. (hahaha, kommer bli så fint..) nej men bara pyttepyttelite :)
Det låter riktigt bra faktiskt! frågan är bara om det verkligen blir av.. (varför blir man alltid sugen på att göra saker såhär på kvällen?)

Nu är det bäst att jag forsätter med matten, men först ska jag lägga upp lite bilder :)


Amanda, Kristin & Maja på bussen in till Västervik igår :) hihi, fina ni.

bus på donken!

glassssss.


& såhär ser lilla sötistrixi numera ut. (världens största igensydda hål rakt in i buken ;o)


Kommentarer
Anonym

tilda din lilla bög.



bilderna var ite de finaste, jag ska nog gömma mig i trixis hål.

/anonymaamanda

2009-11-24 @ 12:34:55
URL: http://femavtryck.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0