birthday!


Fyllde år i tisdags. En riktigt bra födelsedag i Gamleby måste jag säga! :)

Framåt kvällen så skulle Amanda komma, men bussen åkte ifrån henne i Västervik, så hon skulle bli försenad. Hon var sååå sur när hon ringde och sa att den åkte ifrån henne och sa att hon skulle vara på dåligt humör & allt vad det var. Men när hon väl var påväg tyckte hon inte att jag skulle komma & möta henne längre.. "Jag skulle inte ha gjort det, det är jätte kallt ute!" & när jag sa att jag skulle gå in till Morgan & fråga om han ville följa med så fick jag inte det heller. haha, jag fattade ingenting, men struntade ju såklart i att hon sa att det var kallt ute så jag gjorde mig klar för att gå & så letade jag upp lite uppmuntransklipp på youtube till henne, & då helt plötsligt springer Maja iväg bara sådär. & efter en stund kommer Amanda, Morgan, Maja & Jakob in med Ben&Jerry's med ljus i & partyhattar & tutor. haha, snacka om att jag blev förvånad.
Vi satt på rummet & åt glass & hade trevligt ett tag. Sen gick vi hem till mig, där hittade Maja & Amanda en popcornpåse som de stod & kastade med i hundra år ungefär ;) haha. Senare gick vi bort till Morgan & alla som var där. Mys.
Bästa dagen på länge ! Tack. :)

bästa vännen i hela världen ungefär :)

bästa knugorna!

party!
Bilden bjuder jag på..

hihi, popcornkastning!
bus på hög nivå!



JUST DET. Hämtade ut mina & amandas fina biljetter till Kent denna dagen med. Åh, underbart lycklig. Nu är det bara hålla tummarna för att vi har boende i Stockholm.

glad!
ja, jag var glad när jag hämtat ut mina biljetter.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0