den fulaste flickan i världen


Åh, äntligen är den här dagen slut. Bara fredag kvar sen får man åka hem :)

Nu ska jag alldeles strax gå hem till mig och göra nummer 1 innan kissblåsan spricker.. & sen ska jag ta på mig en varm & skön tröja innan jag fryser ihjäl. Jag fryser heeela tiden (samtidigt som jag är varm, hur går det till?.. hm, skulle kanske kunna bero på att jag går & är nervös hela tiden också. & vad kan det bero på tro?.. OJ, när man talar om trollen... jag tror jag dog lite nyss.. ehe.)
Vart var vi nu? Just det, när jag fått på mig min varma tröja ska jag & Kristin gå och käka 51 köttfärswraps, hoppas att det är gott. Det låter ju nte helt fel i alla fall. & nu undrar ni säger "MEN MAjA DÅ!?" , men hon åker hem snart för hon är sjuk.. inte okej.

Har pratat med yrkesvägledaren idag med (han är snäll han) & jag ska nog forsätta NV. Det känns bra faktiskt, orkar inte byta klass och allt annat. Det blir nog bra ändå :)

Nu ska jag ge mig av, ut i kylen och sedan in i mitt varma rum.
Pusspåer.


Kommentarer
majs

MATILDA DIN KÅTA JÄVEL ;DD

2009-10-09 @ 16:37:45
Matilda

Men maja.. man FÅÅÅR DET! :D:D:D

2009-10-10 @ 20:22:57
URL: http://matildastridh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0