fredags myyyys


Halloj!

Äntligen fredag! Fast jag har redan ångest inför söndagen då jag ska åka tillbaka. Jag vill vara hemma. Menmen, bara en vecka kvar sen är det ju lov :) så himla skönt !

Ikväll blir det idol + te, det kallar jag mys.
I morgon blir det att läsa på till arl-provet på torsdag. Sen måste jag göra matte, läsa i du& jag i trafiken, intervjua mamma eller pappa & läsa i boken.. Fast boken läser jag gärna. Den är så bra !
På kvällen blir det tacos med. Äntligen god mat. Har typ inte ätit någonting på hela veckan för att det varit så äcklig mat & att jag har mått illa nästan varje dag med, så har varit nära på att spy så fort jag har tänkt på mat, och då blir det ju inte bättre av att maten är äcklig.. jaja.

Nu ska jag kolla på tv & lite.
Puss på er !

PS: Jag älskar mitt fetingbra schema vi börjar med på måndag! Lite skön sovmorgon till ett på torsdagar ;) hihi.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0