hurt you


Hejsan!
Nu är jag hemma igen & sitter just nu & lyssnar på The sounds. I helgen blir det att plugga på en hel del saker, som alla andra helger..  Kanske blir marken i morgon med.
Sen ska jag leta reda på garantin till min ipod som är helt död :'( , men jag kommer inte hittade det eftersom det är mamma som tagit hand om det när hon köpte den. & garantin går väl ut om några dagar.. Har inte så stor lust att köpa en ny precis..
Nog med gnäll.. ( det kommer säkert mer längre ner..)

Sov hos Kicki inatt, Maja blev ju sjuk & åkte hem.. Men det var trevligt. "DU KAN INTE PARKERA DÄR! DU FÅR INTE parkera där..!" hahhahah xD

Jaja, nu ska jag ta mig nåt att äta (om det finns något så att säga..)
Ha det bra !


this time it's going down.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0