jag dansar aldrig nykter någonstans, inte en chans


Hejsan. (:

Igår hade vi nog roligast på länge, i alla fall jag. Mycket skratt & dans & lite annat kul. Lyckad kväll, yes. Eller?
Idag är jag inte alls lika glad. Eller lite då & då får jag ett sånt där litet glädjerus men annars går mitt humör i vågor. Vet inte om jag ska deppa eller bara vara glad. Men som sagt, det går lite hit & dit med den saken..
Annars är jag väldigt kentig idag. Man blir nog det när man är lite deppig & glad ;) haha.

Jaja, jag skriver nog mer senare. Nu är det idoldax.
Take care.

/M



Kommentarer
Majsss

jaaa mycket lyckad kväll igår :)

o nu ska du va glaaaad!

pusspusspuss

2009-10-02 @ 16:46:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0