min förlorade värld


Halloj!

Nu är jag hemma igen, med nyfärgat hår & allt. Det blev väl.. bra antar jag. Såg ju inte så bra ut innan så. Ska färga igen innan jul, måste ju bli helt blond igen nån gång, så det är bara att kämpa på ;)

Gick i alla fall en snabbis på stan med Amanda. Vi köpte var sitt linne inne på JC. Där passade jag på att göra bort mig lite, haha. Eller jag tycket det var lite pinsamt i alla fall.

Haha, så det kan bli ;)

 

Vi tog i alla fall en fika på 48an. :)

Världens bästa vän.

Lite av hur jag såg ut idag.

& så lite hår efter färgingen. Syns inte så bar på bilden men ena sidan är mycket blondare än den andra ! Ser lite småkul ut, så ska nog byta sida på benan.

Nu får det allt räcka med bilder för idag. Nu ska jag ner & äta lite kladdkaka.

Pusshej !



Kommentarer
suga sugrööööör

haha du på jc alltså.. garvar ihjäl mig när jag tänker på det. haha.



kul idag ju, sånna här småsaker borde vi göra oftare. om du har råd, snåljåp.

2009-10-27 @ 21:51:52
URL: http://femavtryck.blogg.se/
Cornelia

lika snygga som vanligt, båda två :OO

2009-10-28 @ 17:47:50
URL: http://lifeisfullofsuprises.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0