new


Hejsan!

Har egentligen inte så mycket intressant att skriva. Fixade en ny header förut, men blev inte så nöjd så ska försöka fixa en ny snart igen, & fixa lite annat på bloggen också. Känner att det behövs ;)

Såg att Blog awards började om en timma ungefär, så ska nog se det tror jag. Har inte lust att sova än så något måste man ju hitta på. hihi.

Annars så njuter jag så mycket jag bara kan utav tanken av att jag har höstlova nu & bara kan vara hemma & ta det lugnt. Så jävla skönt! Ska nog göra lite skolarbeten i morgon & säkert någon mer dag under lovet, skulle vara skönt att ligga lite före i något ämne faktiskt. Fast före kommer jag nog aldrig i & för sig.. menmen.

Avslutar detta inlägg med en bild som jag tänkte visa Amanda, hon kollar väl min blogg nån gång i alla fall ;)

Ha de fint, haaj !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0