save me for a day


God morgon !

Idag ska jag bara ta det lugnt, sitta lite vid datan, & plugga. Nu måste jag verkligen göra det!
Nu ska jag plocka i ordning på mitt rum, det behövs också. Jag har blivit så jävla lat på sista tiden! Förr kunde jag städa nästan varje dag & plugga när jag borde & massa annat, men nu för tiden gör jag ju ingenting!! Det måste det bli ändring på.. haha.

Nej nu ska jag inte dröja kvar här.
Tänkte bara säga en sak till, att ni kan ju alltid lyssna på Amanda Jenssens nya skiva på Spotify om ni inte har nåt annat för er, den är faktiskt bra. Jag hittade den där redan igår, så satt visst uppe lite längre än vad jag skulle ha gjort igår. hihi.

take care!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0