söndermarken


Godkväll :)

Har precis kommit upp ur bubbelbadet. Riktigt skönt med ett varmt bad, en kopp te, bra musik och så en ansiktsmask på det.
I morgon hoppas vi på bättre väder. Har ju regnat heeela dagen idag, det är inte okej.
Det har ju inte blivit så mycket pluggande idag, så jag får satsa på att göra det i morgon, annars kommer jag komma efter i massor av ämnen.
På tal om skolan så har jag beslutsångest. Ska jag byta inriktning eller inte? Jag går ju NV nu men jag känner redan nu att jag inte kommer att klara det, särskilt inte matten. Okej, jag kan säkert klara det om jag verkligen, verkligen vill och orkar lägga ner massor av tid på det, men det vet jag inte om jag varken vill eller orkar. Jag är ju mer intresserad utav djursjukvård. Så ska jag byta till det kanske? Det jag vill minst är att lämna min klass, & börja i en helt ny. Jag gillar min klass.. :( Jag både vill och vill inte gå NV. Vet inte vad jag ska göra.. Måste bestämma mig väldigt snart, tills på onsdag kanske, för annars komemr det inte finnas några platser kvar och jag kommer att komma efter i ännu mer.

Nu ska jag syssla med annat, försöka hitta lite bra låttexter bland annat.
Puss på er :)


-du är svår att leva utan, jag är svår att leva med.


Kommentarer
Majsbajs

Inte dissa NV!!! =(

man fååår inte det, faktiskt =D

2009-10-04 @ 17:58:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0