tainted love


Hej på er!

Ska snart sätta mig & plugga lite biologi. Vi får väl se hur långt jag kommer med det idag. ;)
Sen ska jag äta & göra mig i ordning för att ta bussen in till Vimmerby vid två. Där ska jag träffa Amanda & vi ska gå på stan en liten stund. Efter det ska jag köpa hårfärg & så ska jag gå hem till Cissi & Jocke så att systra mi kan slinga mitt hår. Blond ska jag bli. Hoppas det blir bra!


I morgon släpps Carolinas skiva "Pärlor och svin". Hennes tolkingar uatv massa kentlåtar.
  • Gravitation
  • Ingenting
  • Pärlor
  • Om du var här
  • Klåparen
  • Dom andra
  • Oprofessionell
  • Kevlarsjäl
  • Musik non stop
  • Utan dina andetag
  • När det blåser på månen
  • Kärleken väntar
  • 747
Det ser vi fram emot! Jag bara älskar hennes tolking utav "Pärlor", & "Ingenting" är också väldigt fin.


Nu måste jag plugga!
Pusshej (=


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0