tänk om jag ångrar mig & sen ångrar mig igen?


Hallå!

Ville mest säga att jag lever.. Blir inte mycket uppdatering nu för tiden, men så får det vara, skriver ju lite om helgerna i alla fall (vare sig ni vill eller inte.. höhö )

Jag gick i alla fall upp runt halv nio idag, tog en dusch & gjorde mig i ordning. Vid halv tio gick Kicki & jag & åt & sen dess har jag bytt om & nu sitter jag här. Ska alldeles strax packa ner mitt täcke som jag dragit med hit & gå bort till mig. Tänkte passa på att dammsuga & packa ner lite grejer när jag ändå är där. Sen ska jag nog plocka undan lite i Majas & Kickis rum, har visst stökat ner lite ;p Efter det måste jag verkligen plugga.. Har prov idag & kan ingenting nästan :( kommer inte gå bra alls. 
Det bästa med hela dagen är i alla fall att jag börjar vid ett. Det gillas mycket vill jag lova !

Annars så suger livet ganska hårt.. hah, nej så farligt är det inte, men är lite down bara. Men nästa vecka är det lov, det behövs verkligen känner jag. Måste få tänka lite.

Nej nu ska jag gå bort till mig en stund.
Take care !


ps: Amanda, jag saknar dig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0