there's so much more than this


Nu har jag precis fixat mig & ska snart sova var det tänkt.
Kvällen tillbringades hos Lisa. Vi satt & glodde på idol & hade trevligt. (:

Jag har fått världens jobbigast hosta nu med.. Hoppas det inte blir värre, att jag blir mer förskyld. Har ju varit det ett bra tag nu men det har aldrig brytit ut & gått över.. Jobbigt, jappjapp.
I morgon blir det nog inegn marken för mig. Känner int för det över huvud taget.. Fast jag vill vilja gå på marken. Vi får se hur jag känner mig i morgon. Mamma kommer nog åka ifrån mig för hade tänkt att sova ut i morgon. ehe.
Syster & Jocke ska nog komma med, & fira mig för jag fyller år snart. Det gillas mycket!

Bäst att sluta nu.
Godnatt !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0