don't you forget about me.


Godmorgon !
Kanske lite sent att säga det nu, menmen.

Nu sitter jag här, när jag egentligen borde göra annat. & vad kan det vara då? jo, plugga.. :( inte kul.
Jag kommer inte komma nån vart, jag vet ju inte vad jag ska skriva, för Ola kan inte förklara vad man ska göra, & när han väl har förklarat så att man fattar lite & börjar skriva, ja då ändrar han sig & säger en helt annan sak..
jaja.. Längtar tills ikväll när oth börjar, & efter det är det top model (ehe.. ja jag tycker att det är bra..) , får se hur mycket jag hinner se av det.
& sen ikväll eller i morgon så ska jag träffa de där roliga tottarna igen som får en att bli på så bra humör :) hiih.
& i morgon ska jag köra rally med min lilla, söta, blåa, ford-traktor. haha. Här med döper jag den till den lilla blå.

har kommit in i min lilla yellowcardubbla igen, & det är ju inget fel med det. så har ni inte hört dom innan så borde ni lyssna på dom nu =)

don't you forget about me - yellowcard


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0