du hade tid

Hejsan min fenor ! (ja då blev det visst lite maja & kristin språk.. en vän = fen & vänner blir ju då fenor.. haha, okej jag ska nog sluta med det där. Ni måste ju tro att jag är helt störd. Fast det är jag ju i och för sig :> )

Nu är sista lektionen för idag slut. Så jag ska spela farm ville, och sen ska jag kolla färdigt på OC och sedan blir det väl att äta. Efter det vet jag inte vad jag ska hitta på, ska väl umgås med tottarna (maja&kristin)

Förövrikt så är jag pepp på rookie (y) , & så är jaag väldigt lars winnerbäckig. Längtar tillbaka till Hultsfredsfestivlaen som bara den.

I morgon är det fredag med, undebart. Men Olivia är inte här i morgon så jag komemr att vara ensam hela dagen, inte kul alls. Menmen.

Take care.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0