?


Jag sa ju det, jag kommer inte framåt med det där arbetet. Det suger. Jag fattar ingenting !
Så snälla, om ni kan hjälpa mig så får ni gärna hjälpa mig.

Varje onsdag så gör vi något inom ett visst naturbruksområde. Så än så länge har jag haft skog & trädgård. Sedan så ska vi skriva om varje område. Här är några punkter om vad vi ska skriva om:

  • Vilka verksamhetsområden finns inom detta naturbruk? ( Jaha? Jag antar att ett verksamhetsområde är ett område med flera yrken i. t.ex. Sjukvård är ett verksamhetsområde, så är läkare, kirurg, undersköterska & allt det dät yrken. Har jag fel? Men hur lätt är det att komma på verksamhetsområden inom skog & trädgård?)
  • Beskriv förutsättningar & vilkor(lönsamhet, arbetstider etc..) (Vadå, ska jag kunna alla arbetstider och allt sånt där om typ trädgårdsmästar då?)
  • Möjliga yrken? (Den är nog den enda punkten jag inte behöver hjälp med.)
  • Vilka typer av fortsatt utbildning & kompetensutveckling finns? ( Okej, kanske inte jätte svår den heller.)
  • Framtidsutsikter? ( Det är väl ungefär samma sak som yrken om ni frågar mig..)

Jag suger verkligen på att skriva sånt här, för jag vet ingenting. Sitter & letar massa på internet, men det är inte till så stor hjälp..
Haha, oj vilket intressant inlägg. Nu har ni i alla fall fått en inblick i ett arbete jag ligger efter i..


Kommentarer
Systra di

Använd internet lite mer efterktivt smartas. Sök på verksamhetsområden inom om trädgård tex m det nu var det du ville veta

2009-09-14 @ 13:10:06
URL: http://cissciss.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0