fröken svår

Hej !

Sitter här & har huvudvärk idag igen. Inte kul. Kanske kan bero på att jag aldrig använder mina, för små (!) glasögon. Jag tycker bara inte att jag passar i dom.. Usch. Ska nog skaffa linser. Vad det än kostar så är det fasen värt det.
Jaja, nog med gnäll.
Idag har jag, Amanda & mamma varit på stan. Köpte två skärp & två skivor(en till mamma) på erikshjälpen, en billig mascara & en mobil :) Kännde att jag inte kunde vänta längre för mobilen jag hade innan går nog sönder när som. Fast det var ju inte så smart kanske, hade jag väntat lite hade jag kunnat få den några hunder billigare eller kanske mer garanti. Menmen. Är nöjd i alla fall.
Innan vi åkte hem från stan köpte Amanda & jag en pizza som vi delade på när vi kom hem. Det satt som ett smäck ;)

Nej nu ska jag byta om & lite innan vi åker iväg på 40års kalas. Är inte pepp, men man kan ju alltid hoppas på att det blir god mat? haha.


Ha det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0