Godmorgon!



Jag ligger i sängen & myser med Pumba & ska snart städa mitt rum. Har redan försökt att komma igång med städandet flera gånger men det har inte gått så bra. Alla grejer som jag ska ha med mig ligger här inne & är ivägen. Fast jag skulle väl kunna flytta på dom men det känns så onödigt, haha. Menmen.
Idag ska jag plugga är det tänkt, mår lite bättre än vad jag gjorde igår.(än så länge..) Så det är väl bäst att passa på när man väl orkar.

Sen ikväll när jag kommit hem till mig måste jag städa lite till, i alla fall dammsuga. Sen ska jag fixa till på min hylla som mamma tog med i fredags. Så nu har jag nog plats för alla kläder =) (y) Sedan ska jag nog äta glass. Ben & Jerry's. Mmmh.
Man kan ju alltid hoppas på att datorn min hittar ett nätverk att koppla upp sig till när jag kommit dit. Inte för att jag tror det men man kan ju alltid hoppas? Vore skönt att ha internet på rummet ;)


Nej nu är det bäst att ta ett ryck & städa.
Take care !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0