happyface

Tjenixen !

Här är allt bra. Skönt att komma hem en sväng. Men kommer väl att börja längta tillbaka i morgon eller något. hah. Det märks ;)
Amanda kom & hälsade på igår. & så sov hon över hos mig tills idag. Lite rolig är hon allt på morgonen. När min klocka ringde satte hon sig upp och försökte ta min telefon och såg jättkonstig ut. Då frågade jag henne vad hon höll på med och då såg hon jätte förvånad ut och sedan la hon sig ner bums. hahah. Sen sov hon igen tills jag hade duschat. Då fixade vi oss & jag höll henne sällskap när hon åt frukost & sedan åkte hon iväg till skolan.

När jag kom hem så la jag mig framför tv:n en stund, tills pappa kom & störde. Men det gjorde ju inte så mycket för det han ville var att visa att han fixat en dator till mig =) nöjd som en spade är jag nu. hihi

Men nu ska nog Morgan & jag hitta på nåt skoj.
Ha det bra.
Pusshej =)


Kommentarer
Anonym

hahaha, whaat? gjorde jag? xD

2009-09-04 @ 18:46:03
URL: http://femavtryck.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0