Linköpingslängtan

Hade tänkt spara detta inlägget tills i morgon eller något menjag fick bara lust att skriva ännu ett inlägg. Ehe.
Jag längtar tills på lördag nästa helg då vi ska iväg till Linköping. Ska inhandla lite behövliga saker som;
x Ett vitt linne att ha under vissa tröjor.
x Ett par jeans, troligtvis från Bully.
x En bh.
x Nåt annat fint som jag troligtvis hittar på Monki.

Sen ska jag nog spara pengar till Stockholm, om det nu blir något med det. Det får man ju hoppas på !

Nej nu ska jag faktiskt läsa lite & sedan sova. Skriver nog något i morogn innan jag åker iväg till Gamleby. Nästa helg hade jag tänkt att ni skulle få lite bilder på mitt rum och lite annat. Spännande va? ;)

Ha det så bra så länge !
Pus & kram ;>


Kommentarer
majaa

kicki å jag ska ju också till linköping då :D trooooorjag! wiie!

2009-09-06 @ 09:13:54
Matilda

hihiih, juste. det skulle ni jag :D Wiiie !

2009-09-06 @ 09:36:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0