out from under


Hejsan.

Dagen har varit bra än så länge. Gick upp ganska så skapligt, runt nio nån gång. Lite senare åkte jag & far in till stan. Åkte till Cissi & Joakim ett tag. Sen åkte pappa till sjukhuset. Han har ont i huvet hela tiden & massa annan skit. Men han fick bara några tabletter, det komemr säkert inte bli bättre..
Medans han var på sjukan gick jag och handlade lite. Blev ett par mjukisbyxor, två bhar (säger man så? haha.), ett par shorts och ett par taights. Det var nog allt tror jag. Sen så har jag fyllt på mobilen med. :)
Sen gick vi & tog en fika & sedan åkte vi hem igen.

Har kollat på en mobil också. Min funkar ju inte, kan inte skicka sms. & den jag har nu är ju inte så bra den heller.
Hittade i alla fall en jätte fin, men den var trelåst tror jag.. Men hittade en ungefär likadan :)

2400 får jag den för. Men ska kolla lite mer, & övertala min mor så att jag får köpa den. Men det blir nog inte allt för svårt, det är ju mina pengar ;)
Ni får gärna komma med tips om fina & bra mobiler =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0