Tänk om jag ångrar mig nu och sen ångrar mig igen


Åh, Lasses nya albu släpps idag. Jag vill ah det. Men, ska nog vänta tills jag fyller år och önska mig den då.

& åh igen, Amanda ringde nyss, hon är på Håkan. Så nu lyssnar jag på kärlek är ett brev skickat tusen gånger och ryser. Fy vad bra den är. Jag skulle kunna börja gråta.

vad jag bryr mig om nu är dina armar om mig, även om jag vet att jag måste glömma dig.. lalala. & vad jag bryr mig om är att se som i slow-motion när du går sönder inuti, så som jag gjorde nyss..
...........
jahopp, tillbaka till verkligheten. (:
Då ska vi se, vart var jag? Just det. Jag ska önska mig lasses nya album när jag fyller år. Det är ju faktiskt inte så långt kvar nu. Har ju redan fått min dator med, så sak bara önska mig småsaker utav mina syskon hade jag tänkt. Så här kommer en liten lista på vad jag vill ha ;)
  • Lasses nya album.
  • Kent skivor. Isola & Hagnesta hill, båda i engelsk verision. (Köps billigt på cdon.com!!!)
  • Mascara
  • Smycken
Det var nog allt jag kunde komma på just nu. höhö.

Nej nu ska jag se klart på idol :)
Puss på er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0