And the things in my head are slowly driving me crazy


Var i Hultsfred vid nio och trodde att jag skulle dö av nervositet, men när vi väl satt inne i soffan hos rektorn så var jag ganska så lugn. Han var himla trevlig! (och rätt snygg.. ehe) och vi satt och prata i någon timma. På nåt vis kom vi in på hästar? haha. jaja.

Antar att jag nästan har betsämt mig för att byta nu.. Har med mig ansöknings blanketter och sånt hem.
Vet inte riktigt hur det känns nu. Både bra och dåligt?
Bra för att; Hela skolan verkar awesome och jag tycker verkligen att media och allt sånt där är kul, och det skulle faktiskt passa mig. Sen har jag ju Amanda där med, vilket känns skönt att veta att man känner någon när man börjar.
Dåligt för att; Jag älskar allt Valstadfolk och kommer att dö utan Maja och Kicken. (Måste ta mig till Gamleby väldigt ofta för att träffa dem!) Sen så har jag tre år med skola framför mig igen istället för två. Just det gör väl inte såå mycket kanske men när mina bästa slutar, som jag vill göra massa kul med efter studenten, så har jag ett år kvar. Det suger verkligen.

Men äsch, allt ordnar sig till sist, right?



Kommentarer
nela

ja, det ordnar sig tildur!

och jag är sjukt avundsjuk på dig, även att jag blir mediaelev nästa år så skulle jag ge mycket för att byta till gyro.

men det ordnar sig, det gör det alltid <3

2010-04-18 @ 18:01:16
URL: http://sunshiinedust.blogg.se/
Cissi

Vad du än gör Matilda så tänk efter ordentlig innan du tar något beslut. Vill absolut inte påverka dig men lovar att första året är jobbigast sen blir det lättare.



Älskar dig och finns här för dig

2010-04-19 @ 10:54:55
URL: http://cissistridh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0