ångest

Ligger och lyssnar på Guldgossen och har "byta skola ångest".. Just nu har jag absolut ingen aning om vad jag vill!
Ser bara allt negativt och skulle vilja skita i allt och bara typ forsvinna eller nåt. Flytta till nåt udda ställe och vara arbetslös resten av livet. Sounds great!

Undrar vart allt det här kommer sluta egentligen? Vet inte om det är för att jag är nervös, eller för att det skulle bli så jobbigt att byta eller om det är att jag inte är lika sugen på att byta längre?. För jag blir nästan mer och mer osäker för varje dag.. Bara en vecka kvar tills jag ska åka till Gyro och kolla. Hoppas också på nåt sätt att det är skitbra! För jag har delvis gett upp allt i Gamleby.

jajaja. Ligger i alla fall inte och gråter floder ikväll. Det är väl possitivt antar jag.
Har bara sån jävla ångest. USCH!



Kommentarer
taxmannen

tack så mycket! fin blogg (:

2010-04-09 @ 00:54:30
URL: http://ultraviolett.blogg.se/
Anonym

taxmannen skrev ju, då gjorde frank det också!

du är fin, tilda!

och jag tycker att du ska byta, även om det gör ont. för jag tror att det lär bli väldigt mycket värt det

Puss <3

2010-04-09 @ 17:39:19
Hubbe

Det löser sig nog ;)

2010-04-09 @ 17:47:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0