awesome?


Ungefär såhär känner jag nu. Hatar plugg och allra mest datorkunskap och svenska. Det kan ta sig i röven! :)
Har i alla fall hunnit med att; göra klart djurkunsakpen (det enda som är lite kul), pluggat engelska glosor till provet på fredag, försökt mig på en svenskagrej som jag skulle gjort klart under lovet, börjat på någon annan svenska grej som jag inte lyckas bli klar med, och intervjuat mamma och pappa till datorkunskapen.. (intresseklubben antecknar) Ska bara skriva klart allt. orkar jag det? nej. Fattar jag hur man ska göra ens? nej. Låter ju awesooomee. Tror jag skiter i det helt enkelt. Ska prata med Lisa och fråga hur man ska skriva datan och fråga Kicken och Maja hur de gjort på svenskan. Men aah, orka svenska :( Ska ju ändå gå om den kursen nästa år!?

Nu ska jag ta mig fan så på tv, så det så! Sen är det nog bäst och byta om och packa, ok?

Ha det finfint!


Kommentarer
nela

SV: det gör det, det lovar jag <3

det blir det säkert, längtar typ ihjäl mig..

2010-04-21 @ 09:19:40
URL: http://sunshiinedust.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0