blablabla

Bara för att Maja och Kristin säger att jag är så dålig på att uppdatera så tänkte jag göra det nu.
Saken är den att jag inte har någonting att skriva om, så här kommer massa ointressant skit :)

Maja och Kristin ligger nu i var sin snäg och sover. Kicken sover iaf. Maja ligger och fjösar, pillar sig i håret och skriver sms. Hennes mage kurrar också! hehehehehe :pPppPPPpp ;)

Jag har nyss varit och snackat med Sofia (mentor) och bestämt tid för utvecklingssamtal, och fick också läsa min omdömen, kulkul. Fattar inte att kemiläraren sa att jag kunde nå de högre målen? haha wtf? Jag suuuuger på kemi. menmen. Ska väl troligtvis inte gå färdigt kursen. På tal om byte så pratade vi lite om det med och hon tycker ju självklart att jag ska gå kvar. Oh förretsen så tycker jag att någon annan kan ta det där jävla beslutet om jag ska byta eller inte, för det pallar knappt jag. (känner att jag kommer få panikångest direkt efter att jag bestämt mig)

äsch, slut på det seriösa jobbiga.

Moa var precis här, men hon skende iväg igen..
När hon kommer tillbaka ska vi iaf ner till ica och köpa glass! om jag nu har pengar till det. Väldigt dåligt på den fronten assssssåååååå.

På tal om pengar så har mitt kanske sommarjobb ringt!!!!1111 Men jag missade det samtalet.. duktigt. Nu har de ingen telefontid förens på måndag!? det är ju en hel vecka kvar! Men de borde ju höra av sig igen? Hoppas hoppas hoppas att jag får det jobbet! Vill inte jobba på kiosken i år igen :(

Nu är Moa tillbaka och Kicki ska inte med til ica för hon ska städa.

Tänkte bara säga en sak till, att jag vill ha kväll typ nu så att jag kan kolla färdigt på "Nycklen till frihet".


bild i repris, weeehuuuuu. (oh btw, Maja och jag försöker låta som en älg.. det går ju sådär.)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0